23. marts 2017

Idégrundlag

Vision

  • RTT skal være den foretrukne samarbejdspartner indenfor auto-el, taxa, klargøring og folieindpakning.
  • Vi vil være den leverandør, der leverer den højeste kvalitet og serviceniveau indenfor vores branche.
  • RTT skal levere det bedste produkt til en konkurrencedygtig pris.
  • Det skal være trygt, meningsfyldt og ansvarsfuldt at arbejde hos RTT.

 

Mission

  • Vi vil med vores produkter og services sørge for, at vores kunder kun behøver at gå et sted hen.
  • Vi vil kontinuerligt udvikle vores totalleverandør-koncept, så kunden får mindst mulig spildtid og højest mulig kvalitet.
  • Vi vil undersøge muligheden for at anvende nye leverandører, for at sikre at vi leverer det bedste produkt til den rigtige pris.
  • Medarbejderne skal have den nødvendige oplæring og uddannelse, så kunderne oplever vores rådgivning som kompetent og værdiskabende.
  • Vi vil løbende vurdere og udvikle arbejdsmiljøet i RTT, så medarbejderne har de bedst mulige rammer for at kunne trives.
  • RTT vil løbende implementere tiltag, som sikrer at sygefravær og arbejdsskader reduceres.

 

Værdier

Kvalitet
Kvalitet opnås, når kundens behov, ønsker, krav og forventninger tilfredsstilles.
Den oplevede kvalitet er det centrale i arbejdet med kvalitet. Kvalitetsarbejde kan kun gennemføres, hvis der systematisk og kontinuerligt tages udgangspunkt i kundernes ønsker og behov.
I RTT bestræber vi os på hele tiden at forbedre kvaliteten i vores produkter og services, så kunden får den højest mulige oplevelse af kvalitet.

Arbejdsglæde
Hos RTT stræber vi efter at det skal være sjovt at gå på arbejde samtidig med at vi skaber resultater. Der skal være højt til loftet og vi vil dagligt forsøge at bidrage til vores egen og vores kollegaers arbejdsglæde.
Vi vil gennem øget arbejdsglæde skabe trygge og motiverede medarbejdere, som har de bedst mulige rammer, for at yde den største indsats til glæde for dem selv og RTT.

Respekt
Hos RTT er det vigtigt at medarbejderne føler sig værdsat og anerkendt.
Vores medarbejdere er eksperter på hver deres fagområde -en ekspertise som tilsammen skaber grundlaget for vores virksomhed. Vi skal derfor respektere når en medarbejder har et ønske, en idé eller et forbedringsforslag, og efterkomme det, når det er muligt.